Ahad, Ogos 31, 2003

Ada Apa Dengan Mimpi?
Hehh hari ni sampai 3 posting tapi aku rasa baik byk posting dr posting panjang2 kan? Nak citer kat korang pasal mimpi aku yang sangat pelik. Bahkan mimpi ini membuktikan pada aku bahawa jgn tak suke sgt pada sesorg kang akan jadi suke sgt plak. Begini kisahnya...
Korang sure taukan group V.E.? Well ada sorang anggota V.E., Lah (yang kurus melidi n rambut panjang)...aku sebetul2nya tak suke dia coz dia macam sgt2 poyo jek tapi ada 3 malam berturut2 aku mimpi aku dah bertunang dgn mamat ni! Arghh gile. Ni sume pasal asyik dengar lagu Khayalan la nih! Tapi kalo dgr lagu tu apsal tak mimpi si Zain ke, Amir ke...why must Lah??!!! Why?!!
Dalam mimpi aku, kononnya a bunch of my friends dtg ke apartment aku nak lepak2 then V.E. and Ruff Edge datang. Masa tu lah aku citer kat kwn2 aku ni pasal aku dah bertunang, dan diorg pun terkejut (aku apatah lagi terkejutnya!). Giler aah!
Tadi tgk Konsert Merdeka di KLCC ada V.E. and Ruff Edge, tgk Lah je teringat mimpi aku. Tolong la Lah, I have enuff trouble already without dreaming of you so please la tamau mimpi Lah lagi! Get out of my mind!!

Lah yg hujung belah kanan for those yg kurang pasti ek

*baru add Zain dalam frenster, wonder when will he approve me.
*baru add Ikram juge, nice chap like his brother too. Hidop anak2 pakcik Omar!
*should I add Nine phyne ballerz aa? See if he reply to my msg aa kot

Tiada ulasan:

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...