Rabu, Disember 31, 2003

Best gile hari ni shopping for story books! Pergi Pay Less Books to get 2nd hand ones, still okay what..still very much readable. Mula2 aku pergi Popular, dah ketepikan dalam 5 books, but at Pay Less I pay half the price I would at popular, but for double the amount of books. Ha ha...enough to last one semester, bukan buku teks ye, buku suke suke.

Birthday aku bulan Mei nanti, apa kata korang tong2 duit ramai2, carik la dalam 150 orang, share2 sorang rm1 jek, belikan OST LOTR Trilogy yang imported punye? ha ha Aku nak...tapi...tapi.. check poket hurmph.

Kepada Encik Clark Kent yang mempunyai senyuman menawan yang boleh membunuh, guna la senyuman menawan ko kumpul duit. Ngorat mak datin2 ke. Then kasi aku RM150 jek. Boleh? Boleh la kan...kan...kan...

Pergh, senyuman pun boleh membunuh. Thank God aku masih dipanjangkan usia...tak boleh tengok senyuman ko lepas ni.Teruk aku kang. ha ha Mati hidup semula!

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...