Isnin, Disember 22, 2003

Dilema- Nora & Vince

Masa berlalu
Tanpaku menyedari
Percintaan yang kita bina
Hampir terlerai

Apa salahku
Kau buat ku begini
Dalam dilema
Di antara jalan derita

Tidak pernah ku duga
Ini semua terjadi oh.. oh...

Janganlah engkau
Menghancurkan segala
Setelah lama
Kita mengharungi bersama

Usah biarkan cinta kita yang suci
Di lambung ombak
Karam di lautan berduri

Hanya satu pintaku
Moga kau menginsafi oh.. oh...
Semua ini...

1
Telah banyak yang ku beri
Sejak dulu lagi
Pengorbanan tiada pernah jemu
Hanyalah Tuhan saja
Bisa menentukan semua
Kesabaran daku menantimu oh.. oh...

Ku tetap memaafkan
Dan berdoa kau kembali
Sebelum diri melangkah pergi...

( ulang dari 1)


Baru lepas tengok lagi vc lagu ni di Astro. I felt like making an entry but dunno what to write so aku paste je lirik lagu nih. Ha ha ada makna bagi aku? That's for me to know and for you to find out. *kueng kueng kuenggggg*

Esok punye kelas, ehh hari ni punye kelas aku tak sure pukul berapa. Hampeh ke aku? Kalau menurut Anis, Aida and Faie, my very patient friends, itu sudah biasa. They practically have to remind me of every class and exams. Without them, tak tau la aku boleh grad ke idak. I owe them a lot! Which reminded me of their comment last week when I said Shidah cakap somebody ingat aku lecturer. Hahaha...I vogue sangat ke, nyahh? Ke tua sangat? Baru je orang datang umah tadi cakap aku nampak lagi muda dari adik aku. Muahaha... Anyway...kata Aida, Anis n Faie... "Kau macam lecturer??! Huhh...asyik ponteng kelas, seminggu suka2 hati ponteng sbb pergi bercuti, tutorial asyik tiru orang, assignment buat last minute, lecturer??!" Hehh...get the picture? Aku adalah icon pelajar cemerlang masa kini. Muahaha

Sorry Lara tak dapat datang your open house. Clash la pulak kita punya...tapi majlis kahwin kau insyaAllah aku datang, kalau kau jemput lerr. Kalau tak jemput, malu la plak kan. Ehemmm...bila nak kawen?

Bodohnya vc lagu M.Nasir n S.M. Salim nih! Lagu best giler...vc mcm celaka. Sakit hati aku tengok model layak ke panggil model macam nih? tergedik2, apa konsep nih! Spoilt 1 whole good song! How can M.Nasir allow this? Aku bantah! ha ha opps...emo.

Dunno if I can announce this yet, unofficial announcement je ek...Next Tanchap on this 26. Supposed on 27, but that friend of yours truly asked to do it on 26, coz he'll be gone from 27 till next year. Where? Dia tak nak cakap!! Duduk senyum2 simpul je, misterius gitu! Balik kampung awek ek bang? ha ha kalau ye, then aku tak nak tahu. Simpan informasi itu utk diri sendiri. :p Kalau on, sape nak pergi? Jom jom!!!

Kata someone...the only way to make me angry is to lie to me. Ha ha...quite true I think. And you won't like me when I am angry. I don't like myself when I am angry. Nak try? :p Aku rasa Dol terkejut gak aku marah pada dia ni. Tak pernah seingat aku, that I am angry at him. Selama ni aku carik dia utk marah kalau aku marah pada org lain. Vice versa. Before ni aku marah mak enon je. Now, I'm pissed. He seems to think it's funny. I think it is too. But I am too tired to care.

I shall end this entry with this...
"Dan bila mentari esok kan bersinar lagi,
Ku ingin candamu warnai hariku,
Dan bila esok kau tiada lagi temani ku,
Tak terbayangkan setengah mati kehilanganmu...
-Masih by ADA Band.

Love this song gile bab* infiniti...buat masa ni lah. Can't get it out of my head. Musik@RIA pun reti pasang vc ADA Band? Impressive gak rancangan ni...*clap*clap*

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...