Selasa, Disember 23, 2003

Wopp...lupa untuk tulis tentang Malam Gemerlapan Aidilfitri (betul ke aku tulis ni?). Went with Faie n Nurul. Mujur gak aku pakai sempoi je coz, sume orang lain pakai bergaya gile! Sure aku takkan menang macamana pun. Wah wah budak MMU...tapi kalau ikut aku, anugerah Paling Bergaya/Baju Paling Unik kasi kat Shamam dan Memel. Sebab Radhi pun tanya dia cemana style baju Shamam pakai tuh, menarik! Mungkinkah akan digayakan oleh Radhi untuk baju kahwin nanti? Radhi nampak macam orang bijaksana gitu dengan baju Melayu biru and specks nya, he looked healthy. Macam tak lalok. Dah insafkah? Kalau ye, Alhamdulillah! Cepat2 kawen ye Radhi?

Mujur jugak datang awal, ada tempat duduk dengan meja, dan dapat duit raya. Hooreyy!! Dekat jugak dengan pentas. Berapa kali Radhi lalu lalang kat meja aku tuh, tiap kali lalu sure salam lagi. aku tatau nak buat review pasal majlis tu ke radhi, tumpukan tumpuan kat radhi je kan? he he Radhi nyanyi lagu Akustatik n Nawaitu. Teruk la sore throat dia, cemana Juara Lagu this weekend nanti. Hope dia dah okay dah by then. Good Luck chere Radhi!

Sedara aku My auntie actually pun nampak cantik malam tu. Banyak tak peminat dia ni, Shamam?

Orait...sekarang...aku lapar. Baca blog Shamam citer psl extra food kat open house Memel. Wished aku tapau! macam bulih je tahan sampai today Housemates aku sume dah makan awal2, aku je belum. Faie gi dating dengan Kotok? cinta KEMBALI berputik? Alhamdulillah!!. Mentang2 kelas aku sampai malam. Aku dianaktirikan, 2 weeks in a row. Malas la makan sorang. Ni nak gi umah Min, dia cakap ada Mee ADABI perasa Mee Bandung. Kalo aku rajin, aku tulis review pasal Mee tu pulak.

Mari mari, saat menikmati...

Tiada ulasan:

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...