Ahad, Mac 21, 2004

Busy busy busy....

sure korang pon dah bosan dengar aku sebot perkataan itu kan. aku pon bosan. aku mau bingar, aku mau dipasar. aku mau lepak dengan kawan2 di starbucks sambil belajar cara2 menskodeng dari pakar yang bernama Cik Shamam. Aku mau ikut mak ke ipoh. Aku mau jalan2. Aku mau ke Gold Coast lepak dengan Ull. Aku mau banyak perkara...tapi mostly now aku nak siapkan semua kerja. Aku mau!

Dan aku akan.

Seb baik ada orang baik hati nak gi jpj renewkan lesen memandu ku. Ha ha kurang sket menda nak buat. Dan tadi aku berbaik hati bukak frenster kawan aku yang baik hati ni. Terbaca satu message yang comel dihantar kepada dia.

leh kenal???tue pun kalo awak suid ler...nie
email saya xxx (bukan emel sebenar)....just add
jer...bye a***** bucuk(",)


ahaks...bucuk ey. how cute. ha ha ha

He's been asking me how to change that pic of his in frenster. But since he's getting all sorts of cute messages due to that pic, I'll not teach him. Padan muke dia. Hehehe...

Dan ayat Min... "Err, cam tu ke perempuan add??!"

Ntah weh, aku pun baru nak belajar la nih. Thanks to him for giving us this opportunity to learn. Kuang kuang kuang...

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...