Khamis, April 22, 2004



Kata Shamam, saya kembali ke chenta hati pertama. Hmm...mula cam tak berminat. Tapi setelah saya buka website dia saya terasa cam...hmm... boleh lah.

Walaupun dlm vc terbaru itu dia pake buka2an segala, walaupun gue nggak suka, tapi gimana yach...soalnya udah sebel banget nih sama 'Abang'. tapi DD dalam vc tuh, btol2 cam J1ns S4msuD!n mude kan?

Antara kata2 hikmah yang ditimbolkan oleh kami tadi petang adalah:
Kata Shamam:
1. dah laki orang, nape pegang2 tangan orang?
2. nape nyanyi2 untuk orang?
3. Anak anjing kot?
4. seb baik ada Ariel.
5. celaka sungguh Abang.
Kata aku:
1. nape bahasakan diri Abang? Macam mesra je...padahal...
2. weh..masa dia istirehat kat Anchol tuh..ntah2, bini dia kat sebelah? Tengah baring? Lepas...arghhhh!!!
3. nama ada gaya cam anak anjing...except yang last. (takkan nama anak anjing dan anak sendiri taruk skali? tak logik gak)
4. seb baik ada Ariel.
5. celaka sungguh Abang.

Mengambil kata Adhit..."kita akan menjadi lebih besar pada saat kita bisa menerima sesuatu" so...

Ku tak lagi mencintaimu
Ketika dirimu telah memilih yang lain
Walau pedih terasa
Di jiwaku yang mencintamu


Tiada ulasan:

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...