Khamis, April 22, 2004

Serius aku nggak ngerti!

F3RDY- "...Album ini juga saya persembahkan untuk istri saya tercinta FABIOLA, dan anak2ku tersayang GADA, KEVIN, RENAGA & FIRDAUS yang selalu mendampingi saya siang dan malam,..."

Ini terkandung di cover albumnya 3L3m3nt yang terbaru, D!4L0g.

Kahwin??! Bile?? Anak??!! 4 orang??! Nehi nehi...katakan itu tidak benar! Aku keliru nih...bila kahwinnya?! Aduh...patah hati aku malam nih...aduhh...

Mulanya happy gile dapat album ni dari Mak Tam. Berlari2 aku memasangnya. Tapi, inikah balasan segala pengorbanan? Inikah? Oh tidak...sob sob...

Apa kata madu2 ku sekalian?

*poyo tul aku neh*

Hahaha...

Anyway, lagu dalam album nih lebih best dari Paradoks! Takde yang upbeat sgt cam M44f D4r1 Surg4 or H4ny4 Se0rg Kwn...tapi, lirik dia lebih...menyengat. I like.

Tiada ulasan:

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...