Sabtu, April 24, 2004

Tak kuar lak gambo Inchik DD nih. Iya mbak Mrs. Salman...seksi banget! Ha ha...

Ada some people thought I was serious about this matter of 'Abang'. Ha ha...opps sorry, I'm just chilling mate, nothing heart breaking, earth wreaking, stuffs like that. If you people would, just ignore this topic...we're not serious pun. Jangan kata aku jahat hanya kerana itu...ha ha... hell yeah, mungkin ye lah kut kami jahat. aku jahat. so? ;p

Takpe lah...sentuh hal lain pulak. Encik Dollah (bukan nama sebenar) dan kawan2 akan datang ke KL bulan Mei nanti. Aku pede mengatakan bahawa dia nak celebrate birthday aku. Muahahaha... :p Apa-apapun, it's a date ya kawan2? One week of buat kerja gile...ayuh!!! Buat Ull, mo signature nya kan? Bisa!

Sekarang, apa yang bisa dilakukan? Menghitung hari...detik demi detik...wohohoho...

Monday aku mula kelas semula. Cukup-cukup lah kan cuti. 2 bulan lagi...2 bulan lagi...

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...