Jumaat, Mei 21, 2004

Semua Tentang Dollah

Aku pasti rakan2 sheilagankster ku semua sering menerima panggilan2 tatkala artis Ind0n3si4 nak bertandang ke negara kita neh. Panggilan2 insan2 yang hendak mendapatkan maklumat. Kadang2 kenal, kadang2 tidak. Kadang2 aku pelik, mana dapat number aku nih? Nama orang yang call tu pun aku tak pernah dengar. Tapi macam mana cara dia cakap, mcm kenal sangat aku? haha...kawan instant?

Apapun, I received a call yesterday. Tanya bile Dollah dkk nak datang. Ntah, aku pun tak tahu. "Tak jadi kot?", kataku. "Kenapa tak jadi?", tanyanya. "Ntah.", jawabku. Hahah...andai sesiapa yang call semalam membaca blog ini, I didn't get your name. Siapa ye? Sampai sekarang aku dalam tanda tanya. Hmmm...takpe lah.

Aku frust nih Dollah tak jadi datang.

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...