Isnin, Jun 21, 2004

Aku pulanggggggg, tanpa dendammmmm!!!

Yeah yeah, I'm back home, safe and sound. Kuantan was great. It was a short but sweet trip. Very compact, tapi Alhamdulillah I did all the things I need to do.
Friday, aku sms him, tanya mana tempat best kat Kuantan. He didn't know I was coming. And boleh tak dia cam, "Eh nak datang ke? Jangan la dulu. Tak settle lagi nih" dan aku pun menjawab, "Gilak lu, aku on the way. Tak nak jumpa sudah. Aku datang gak. Ingat bley pusing ke?" Hahaha...but after that he was quick in welcoming me. Naseb baik dia tak suruh aku patah balik. Naya.
Arrived in Kuantan around 6.15 p.m. Balik rumah Faatin, my host throughout da stay. Later that night he ajak makan2. Pl4n3t Curry. Nama yang comel! Tapi aku cakap kat dia, jumpa pukul 8.30, dun be late!...not realizing yang aku sms tuh dah pukul 8.30 pon, siap bley dok tgk AF dulu. Gerak dari rumah 9 lebih, sampai 9.30...mampos aku kena kutuk. Hahaha, sorry la, aku pakai waktu KL, bukan waktu Kuantan :p
Wah, his gal was with him! Cuak cuak! I didn't know what I can do to help him in front of her but before long it was apparent he wanted me to be myself. At first I thought that would not be a good idea coz gals tend to get jealous and all, tapi lama2 I can't help but laugh along. Guess he wanted to show that we're friends and only friends. Hanya itu. And maybe he hoped to establish a link between me and her. Be friends or something like that. Which is cool. Oh ye, she's pretty. And I do think she was jealous. Haven't asked him about it, tho'. Harap2 periuk belanga tak terbang melayang-layang. Perasaan aku pula tentang perempuan itu...belum dipastikan. Just keep making him happy, she's in my good book. Hahaha, semudah itu!
The reason why I came was left unspoken. But he knew. Good for him.


Sabtu
Pagi, ke U1A. Met Hanin, Onie, Munirah, and....*drumroll* 2 kawan sekolah rendah ku yang terpisah semenjak berbelas2 tahun yang lalu, Sh4ms and Akr4muL!!! Benarlah Akr4muL seperti hero hindustan. Abishek ke Aftab, I dunno. Tapi mmg cam hero Hindi lah. Tidak syak lagi. UIA sangat cantik tapi gersang...panas. Mungkin 10 tahun akan datang, baru lah sejuk sikit mata memandang. Then kami (aku, Faatin n Munirah) ke Berjaya Megamall. Then ke Tel0k Ch3mp3d4k. Wergh, dah lain gile dgn TC yang aku ingat. Menarik seh!
Sampai ke malam la juga melepak dgn Munirah. Sent her to U1a, singgah Tun4s M4nj4 (pasaraya) dimana saya telah gilak seperti Naem jugak dan beli selipar2 yg comel lagi lucu. 3! ada yg harga rm6, rm8, rm10. Apa kah jadahnya jalan jauh2 dan beli selipar?
Balik rumah tgk AF. That's a different story altogether. Kenapalah lagu 'M3l0mp4t L3b1h T1Ngg1' tu harus dirosakkan juga? Tak cukup ke dengan D4n, S3ph14 & S3ber4pa P4nt4s? Astro memang dengki ke kat S07? Bosan.


Ahad
Balik KL. Kalau datang aku dgn bas, balik tumpang Faatin who's going back to KL. Bertolak around 12. Kereta full gilek! Hahaha...by the time stop kat Genting Sempah, semua dah cam patah pinggang. But it was a fun journey.
Sent 2 kazen Faatin ke u1tm s.al4m. Then jumpa M00se. With his 2 friends. Murah ek drinks at that kedai kopi tepi tasik? Kapucino ku hanya RM1. Semua pun harga begitu. Ok lah tu kan?
Then 11 lebih aku smpi ke rumah.
Dan aku patot tidur nih...hahaha


Oh ye. Aku nampaknya sering jika memberi hadiah kepada orang, it is something yang orang tu ada. Tension ek. Kesian gak insan2 itu. Tapi kiranya, saya memang tahu lah kan taste mereka? Cuma saya lambat jek. I bought something for Lila. Harap2 dia belum ada sesuatu itu. Kalau ada, frust lagi lah ni!

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...