Rabu, Jun 23, 2004

Comelnya si dia!!!

Heh. Petang tadi...pede gilak. Tak pasal2. Nasib baik bisa ketemuk. Ada orang kencan dengan R****. Aku plak kena tempias. Hahaha. Kaver line la tuh. Macam kita tatau, kan Cinot?
Si dia comel. Makin kurus. Makin keding. Masih dia yang dulu. Yang baju putih tu makin macam bapak orang. Tw4ng macam makin slim. Suami Naem, well...dia pakai leather jacket so aku tak dpt cucuk tiak dia. Muahahhaha!!!
Malam tadi. Same place. Different event. Jumpa Osh. It seems I bump into him everywhere I go gitu! He was talking to a guy yang membelakangi aku masa aku spot dia. Guy itu berpusing and he's my Pak Din! Abah's cousin! What a coincident! Keciknya dunia! Haha. Aku terasa situasi itu amat comel sekali.
Aku mintak kerja dgn Osh. Nak cuba jadi production crew. He said yes. Tapi tak confirm lagi. Then we made plans to visit our friend si pelakon method tuh di lokasi. Memang method. Tersangat method nya dia, sehingga pernah tangan nya terpaksa di jahit because of one adegan yang di lakonkan dengan penuh method. Dalam adegan itu, dia perlu menumbuk cermin. Tapi sepatutnya bukan sampai pecah. Tapi dia telah memecahkan cermin itu...maka lukalah tangan dia. Hampir aku gelak guling2 mendengarnya. That's him.
Anyway Encik Arief, takkan la aku nak kasi number dia kat sini? Kat fr1endster tak dapat my message ke? Kalau tak, nanti aku sms kan.
Sempat usik Tw4ng. Dia lalu, and aku cakap... "Tw4ng, tw4ng, tw4ng..." hahaha! He was like, "Hahahaha...ketahuan? Oh no...shhhh!!! :)" Comel.
I've missed them. Welcome back.


Ull, kirim salam mereka. Have fun, ladies!


Gambar si dia yang comel:



Tu kenapa pulak tuh?



Senyum seindah suria, ehehehekkss



Erkk?!

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...