Ahad, Jun 13, 2004

F.R.A.N.C.E

Heh...
People say friendship remains and never can ends. True.
It doesn't end. It just falls apart.
Aku pernah dengar ayat ni,
"Siapa kata kita tak kawan? We're friends tapi kita tak contact. Itu je!"
Masa mula2 aku dengar dulu, aku gelak macam nak pecah perut.
Ntah kenapa, aku seorang je ke yang merasakan ayat tu pelik?
Or is it normal?


Hmm...anyway, despite reaction aku terhadap ayat itu,
Aku gunakan pulak a few days ago. Different person, different situation.
Dan aku hampir mengetawakan diri sendiri. I was like, oi, who are you trying to kid?


Semalam kawan baik aku pun dapat ayat yang lebih kurang sama.
Reaksi dia terhadap ayat tu pun menunjukkan yang ayat tu tak berapa logik.
Boleh tak sesiapa terangkan pada saya, how to claim you're friends when you no longer want to keep in touch with each other?
Kalau saya faham, mungkin lebih mudah saya nak praktikkan.


Minda saya masih tak tenang. Faie, Anis and Aida sudah dibawa ke meja perundingan. They all say the same thing. I have to go. I hope it's not too late tho'.

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...