Isnin, Jun 07, 2004

KUTPM Music Nite 2004

DATE: 16th JUNE 2004

TIME: 8.30pm

Venue: KUTPM (PTPL) Theater Hall, Section 13 Shah Alam

TICKET: RM 15/person

I'm just doing a favor for a friend by promoting this. Siapa berminat nak pergi, boleh lah kasi tau saya. Nanti saya boleh bookkan tiket. There'll be V0ic3s of Euph0ni0us performing (VE ar tuh..hehehh). Rakan-rakan saya, KUTPM's own RNB idol, S0uL D!n3r0 pun akan membuat persembahan.

Oh, saya tahu rakan-rakan saya kebanyakannya berjiwa rockstar. Why don't we go and head bang to the RNB songs? Err...tak sesuai? Tapi andai berminat, silalah ke sana. Ahahah...Saya sendiri pun belum pasti adakah saya akan pergi, kerana saya ada final exam (Paper terakhir di Uni10, InsyaAllah) on 18th. (19 dengar cerita Abang-abang kita datang kan?). Tapi teringin jugak nak tengok S0uL D1N3r0 in action. Hmm...

Ehehehe...rindunya kat Abang-abang. :p

Jadikah kita makan ikan bakar bersama mereka? Jadikah? Jadilah ek?

Cik Wyda and Cik Lara, jom lah KUTPM nih! KIta bantai nyanyi Pemuj4 R4h4s14 satu. Lari konsep sket. Haha!

To Azrul Reza and Lin, Good Luck for ur PTD exam. Dah alang2 kat Bangi tuh, lunch dengan aku lah. Ahakss..tak nak takpe. :p

Song for today:
Ketid4kw4r4san p4d4ku,
Membuat bayangmu slalu ada,
Menenteramkan malamku,
Mendamaikan tidurku,

Ketid4kw4r4s4n p4d4ku,
Membuat hidupku lebih tenang,
Aku takkan sadari,
Bahwa kau tak lagi di sini,

c/o: Aku mulai nyaman,
Berbicara pada dinding kamar,
Aku takkan tenang,
Saat sehatku datang,

Ketid4kw4r4s4n padaku,
Slimut tebal hati rapuhku.
Berkah atau kutukan,
Namamu yang kusebut,

c/o: Aku mulai nyaman,
Berbicara pada dinding kamar,
Aku takkan tenang,
Saat sehatku datang,

Suara hati tak 'kan mati,
Jika jiwa terus menari dan bermimpi


I am so in love with this song.

Setuju tak andai saya katakan, album baru ni seperti lebih dekat dengan Er0ss? Macam sangat2 berjiwa. I can't say that by listening to the songs, I know Er0ss already tapi ntah la, somehow terasa macam baca diary or blog dia pulak. That is, kalau dia ada diary atau blog la. Tapi seingat aku, blog tu tipis kebarangkalian, dia buta IT sket. Hahaha...

Tapi kamu masih pej4nt4n t4ngguh ku, Er0ss!

Tiada ulasan:

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...