Jumaat, Jun 25, 2004

Life

Lots of happenings lately. Opah masuk hospital. Was scared to death smlm, mujur today dah stabil. Dah dapat lecture on jodoh dan kerjaya, so nampaknya Opah makin pulih, Alhamdulillah. So if anyone feels aku macam busy2 je sekarang, ye, aku memang busy pon!
Kak Yus ajak kerja parttime. Rm10 woo sejam! Masyuk gilak. Patut hari ni aku pergi, best kerja tak ikot waktu, masuk tengah hari sampai petang ke malam ke, haha..kerja idaman tuh! But today macam too hectic, so mungkin minggu depan. Mungkin.
Hari nih, pergi Amcorp beli buku, pergi TopShop service kereta, pergi Giant untuk lunch, pergi UH jumpa Opah, then pergi Amcorp lagi buy some more books. Dan Mak berkata, "since when you became so cultured beli buku banyak2 nih?" Adeh. Ada ke. Hobi baru ku, membaca!
Meet seseorang di Giant. What a surprise. Lupa nak tanya if he lives around there. So gile serabot. Tapi senyuman dia, mak aihhh...jangan senyum selalu2 bang, gugur jantung gue! And dia juga sangat, sangat tinggi. Sejak bila aku jadi hobbit ni? Hmm...mungkin aku harus minta kwn dia tu jadi match-maker lah. Maka anak kami akan jadi separa hobbit campur Gandalf ke...in terms of ketinggian la. In terms of paras rupa...lenkali citer. Muahahha
Nampaknya aku harus sering2 main ke Giant KJ, manalah tau ketemu dia lagi. Boleh minum Starbucks ek?
Okeh. GTG. Aku busy, aku busy....aghh!!! (penganggur pon busy ke? ish ish)

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...