Ahad, Ogos 08, 2004

11 S3pt3mber

Dol akan bertunang. Happy gila suara dia tadi. Aku pun jadi sangat gembira. Selalu bila aku telefon dia, sure dia cakap macam zombie. Mayat bernyawa. Yeah, but now Dol's back.
He called masa aku kat rumah Mak Tam. Tengah banyak anak2 sedar berlari2, menjerit2. Dan terbukti he's back when he said... "wah, bisingnya. kau nih pun, anak dah ramai tak de pun rasa nak kasitau aku. Anak kita mana? Yang kau dapat lepas buat dengan aku?" Hahaha! Sahih, nak mampos lah mamat tuh. Lepas jadi tunang orang, boleh ke lagi macam tuh? :p
Ini lah masa aku claim kat dia, suruh turun KL belanja aku makan. Tak kira. Kang dah jadi tunang orang, takde can aku nak manja2. Aduh, cam tak percaya. Sangat surreal. Dol, bertunang?!
Dan aku pun bertanya, adakah aku harus ke kuantan pada tarikh itu? Bertunang, kalau aku datang, bukan boleh lepak minum2 teh tarik, hisap2 rokok dengan dia kat luar rumah perempuan. Tak manis lah, aku perempuan. Kang mak Dol, Mak Syarifah ckp apa pulak. Dan kalau aku duduk dalam rumah dengan Syarifah, dia sure cam...apahal lak minah ni. Bukan kawan aku pun.
Maka Dol yang pada mulanya suruh aku datang juga, telah cam..."hmm, ye lah. betul gak tuh. Takpelah, tak datang takpe. Tapi wedding tuh wajib kau datang." Yang kemudian aku pun menjawab..."haa...betul ke takpe? Jadi bolehlah aku pergi konser C0kelat nih??!" Hahaha...hampeh ke aku? Tapi betul la, camne aku mau pergi itu majlis bertunang? Manyak susah woo. Hmmm...

Konsert c0k3lat 11 ke 17 neh sebetulnya?

Dol dah nak bertunang. Aku bila lagi? Muahhahaha! Tidur dengan senyuman la nampaknya Dol malam nih. Congrats bro. Kau idola ku...cieee. Doakan aku jumpa cinta macam kau. Doakan aku mampu mencinta seperti kau.

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...