Selasa, Ogos 10, 2004

Farina's anthem

tahukah kamu...

Ku dikejar bayang-bayang resah. Bila hatimu masih tak berubah. Enggan di punya, dan dipenjara, belaian cintaku ini. Aku bukan wanita yang tewas, bisa menyambar walau ku ditolak. Biar diuji, kanan dan kiri, kau kan tetap ku miliki.
Tiada lafaz yg lebih agung, kalimah cintamu, yang ku tunggu2
Biar jasadku yang menanggung permainan dari mu
Rela ku pujuk
Janganlah kau salahkan aku. Terus memburu menawan cintamu. Aku percaya sedikit masa, kau kecundang akhirnya.
Usahlah kau bersedih. Dihadapanmu aku hadir. Memadam resah dan curiga dari hatimu. Apakah kali ini, bisa kau tolak dan berlari. Setelah aku menanamkan azimatku...

Tiada ulasan:

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...