Rabu, Ogos 25, 2004

Terim4 K4sih Bij4ksana...

Percaya apapun yang akan terjadi nanti
Kau tetap pesona rahasia di lagu ini
Tak peduli berapakah
Berat badanmu nanti
Kau tetap yang ter..muahhh dihati

Kuakui ku tak hanya hinggap di satu hati
Kutakuti ku terlalu liar 'tuk dimiliki
Walau begitu semua hanya persinggahan egoku
Dan sifatmu t'lah merobohkan aku

Dan waktupun terus berlari
Dan akupun smakin mengerti
Apa yang akan ku hadapi
Apa yang akan aku cari

Aku tuliskan lagu sederhana
Untuk dirimu yang sangat bijaksana
Memahamiku dan mencintaiku
Apa adanya....
Apa adanya

Aku goreskan lirik
sederhana untuk
dirimu yang sangat bijaksana
memahamiku dan mencintaiku
apa adanya....
apa adanya..........

*sesungguhnya memang bukan saya yang menggores lirik ini. Terima kasih buat Er0ss, coz, Soraya, like you said, dia memang ada that knack like dia ambil our diary and read it out loud or something. Even if kita tiada diari. Kan?

Dan terima kasih si bijaksana. Saya yakin awak memahami. We'll see where we go from here aite.

Saya rasa nak menangis dan ketawa serentak. Dan andai ditanya lagi kenapa saya begini...it's because awak si bijaksana yang saya nanti. yang saya cari. hanya itu.

Saya tak tahu nak tulis apa lagi. Sekarang saya sangat grogi. Sebelum saya buat ayat lebih geli2...Mungkin saya lebih baik tidur.

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...