Isnin, September 27, 2004

Kesabaran itu...

Ingat tak that quote from AIT? Aku pun dah ingat2 lupa. Something bout kesabaran itu macam aiskrim. A friend left an offline message, saying she might need a lil bit of my kesabaran. Why my dear? Will talk about this later k. Apapun, mesej anda menyedarkan saya. Kesabaran saya juga dah jadi setipis kertas. Baru pagi tadi membuat resolusi untuk melupakan segala. Walaupun takde lah resolusi sangat sebab ada echo kat belakang yang kalau dengar betul2 it sounds like "betul ke?? macam boleh jek?!" tapi aku terasa cam nak berlari. Tak sure either untuk meng3j4r m4t4h4ri atau untuk menghilang. Lari dan teruskan bernyanyi? Maybe. Maybe unlikely.

Mungkin aku harus biarkan si helang terbang sendiri. Aku dah tak berdaya nak pasang sayap yang patah untuk terbang bersama. Mungkin bila nanti, kita kan bertemu lagi, si helang sanggup duduk di tepi air, macam hang tu4h dalam pgl, sementara si dolphin duduk dalam air, macam gust1 putr1. Hahaha. Mungkin.

Persoalan: Kalau kejujuran itu macam aiskrim, adakah kesabaran aku dah habis di lahap, atau pun sudah mencair di tengah panas?

Tiada ulasan:

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...