Jumaat, Oktober 15, 2004

Ramadhan

Datang lagi. Time2 macam ni memang teringat zaman SSP. Pagi sahur ramai2, then petang ada Tadarrus. Kenangan masa Tadarrus, as junior, kena partner2 dengan senior. Kadang2 partner dengan rakan sebaya. Masa ni lah bermacam gelagat tidor boleh dipelajari. Paling femes: Tarik tudung kebawah sikit, tangan tunjuk ke satu ayat, then...tidor. Kengkonon kalau sekali pandang, macam kita khusyuk baca. Macam la tak nampak kepala sengguk2. Hahaha. Tapi paling kelakar dengar cerita orang escape Tadarrus. (no names mentioned). Ahakss...
Berbuka...wooo, best best. Dah la mak abah aku selalu merasa aku deprieved of food agaknya, kerap sangat diorg hantar makanan dari bazaar. Especially masa Form 4, lepas 1 day call Abah, ngadu2 aku teringin minum air tebu. Since then, everyday he sent food and drinks. Kadang2 mak pun hantar. Pernah 1 day, Mak, Abah, Auntie, Atuk pun hantar food! Memang bersedekah dengan meja2 sebelah la jawabnya. Banyak gile food!!!
Then Tarawikh. Masa sekolah je lah aku rajin...dah kat rumah ni, liat je nak pergi. Rindu masa2 tu.
Tu belum citer Qiamullail.

Huwaaaa!!! Nak balik zaman sekolah!!!

Apa-apapun,

Selamat berpuasa ya semua!!! Selamat Menyambut Kedatangan Ramadhan sekali lagi!

*siapa terasa nak belanja aku berbuka, jangan malu segan, ajak jek! :)*

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...