Ahad, Disember 26, 2004

Soalan: Bila awak nak kawen?

Saya: Awak kat mana ni?
ZHM: penang, ada kenduri kahwin member2.
Saya: haaa...abis awak tu, bila nak kahwin?
ZHM: bila awak pinang saya lah.
Saya: Haaa??(abaikan, abaikan) Berapa tahun lagi awak nak kahwin?
ZHM: berapa tahun lagi awak nak pinang saya? awak pinang lah saya, wak...
Saya: banyakkk la awak punya pinang! meh sini alamat rumah. (keadaan emosi: macam nak gigit lantai).

Encik, tahukah anda ayat2 sebegitu buat saya terbang ke langit ke 7?

Malam ini saya menonton berita...melihat keadaan insan2 di negara2 yang teruk di landa tsunami akibat gempa bumi di sumatera...kat Msia, penang and langkawi affected. Very devastating. Teringat dia di penang. Terus saya tanya keadaan dia di sana via sms.

Balas beliau: 'Saya ok. Sayang jugak awak kat saya ye?'

Erkk. Tau tak pe.

Adoi. Saket dah pipi ni dok sengih. Hahahaha!!!

Yabbedabedoooooo!!!!!

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...