Selasa, Februari 22, 2005

Missed me, people?

Ada yang bilang blog aku berabuk la, bersawang la, aku hilang la, kena culik la...hakikatnya pc rosak. Dan aku sibuk dengan kerjaya. Ni pun menumpang kasih sebentar di pc adik.
So many things happened since December. As usual, life has its ups and downs. Blast0ff's over, the kaj4ng boys won and so did fcann0n! (yeahhh!!). SD made it to semi finals. Well done, boys. Mo0se told a friend of his that I'd be the one supporting him no matter what he do. Be it good or bad. Hmmm..not sure if that is a good thing. Good kot? Hmm...Ntah.
Aku tak tahu nak tulis apa.
Rakan2....i missed u guys. Kapan nak ngopi?
Siapa belum dapat number phone baru aku huh? It's 019-2**96**. Hahaha...kalau masih ada number lama, leave me an offline msg ke, email ke, friendster ke...i'll get back to u.
Nanti2 aku tulis panjang2 lagi. Nak gosok baju. Nak gosok gigi.
Wassalam...

Tiada ulasan:

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...