Ahad, Mac 19, 2006

F-i-s-h

I smell something fishy...

I have a craving for ikan bakar di b4gan l4lang. Cik Merah dan Cik Ridiculous dua-dua mendiskusikan tempat itu dgn saya dalam masa 1 minggu. 2-2 menyebabkan saya mengimbas kembali kenangan makan ikan, ketam, sotong, udang, kerang, dan berbagai2 lagi hidupan laut lainnya.

Yummy. Nyum, nyum.

Wahai Encik Belangkas, kata nak bawak saya pergi b4gan l4lang? :-)



Owh. Tadi baca article, about picking and eating fresh strawberries in camer0n highln4ds. Slurp. Ada sesiapa nak pergi tak? I crave for strawberries too.

p/s: apsal byk sangat aku mengidam? aku tak pregnant kan? tak kan? kan?? hahahaa...

Tiada ulasan:

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...