Sabtu, Mac 18, 2006

Owh Lel4ki Idam4n!!!

Chat dengan Cik Merah kelmarin. Seperti biasa kalau dengan Cik Merah, kalau tak masuk topik kaum berlainan jantina, memang tak sah. Cik Merah cerita tentang permasalahan dia mencari calon yang mantap untuk dijadikan suami. Kata Cik Merah, TTM adalah, tapi cam tak sesuai nak dibuat hasben. Maka perbualan kami berkisar tentang, ciri2 yang sesuai untuk dibuat hasben. Perbualan yang sungguh serius dan menyayat hati. Ceh.

Menurut kata Cik Merah kepada pemberita, dia selalu ikut rasa hati. Hehehe...yang jelas, rasa hatinya belum cukup perasa kerana belum sekali pun dia berumah tangga.

Maka membuat saya terfikir...apa ciri2 yang saya cari pada lelaki yang nak saya jadikan hasben???! Haruskah saya join rancangan 'M3ncari Ch3nta'? Ke Siapa nak jadi Jutawan? Erm.

Maka ciri2 yang saya harapkan wujud dalam diri lelaki yang akan ku panggil hasben adalah...jeng jeng jeng...







nak fikir dulu lah. lain kali saya cerita.


p/s: Cik Merah, cepat lah kawen woiii!!!

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...