Ahad, Ogos 06, 2006


Beautiful Couple.


Attended 1 more wedding reception, this time of my colleague pula, Kak Nazura and suaminya, Abang Rezal. Kak Naz cantik gile, cantik gile (cantik sangat so kena sebut 2 kali, nak tunjukkan betapa kawabunga punya cantik lah). Abang Rezal pun hensem macam hero pilem, pakkal la dah kahwen! muaahaahaha.



It's a 2 in 1 reception utk adik Kak Naz sekali, Radi and wifey, Anis.

rupa2nya majlis nikah diorg ni in january. dah preggy pun Anis, lebih 4 months.

and I left with 1 question remain unanswered... (by me lah)
"tinggal awak je sorang anak dara kat situ, bila lagi?"
atau versi bahasa inggerisnya... "when's ur turn to get married?"

ngeh. jawapan jerit dalam hati...

bila2 pun boleh kalau ada jodoh!!!

more pics di sini

Tiada ulasan:

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...