Ahad, Jun 10, 2007

Ahad. Di kantor. (seperti biasalah). Sendiri. Huhuhuh...takot. Mana tak takot, ni kilang, banyak pekerja asing keluar masuk, guard jauh nun di guard house, kalau aku jerit pun tak ada siapa yg dengar pun. Doain aku ya sobat!!!

Lately have been in a depressing state. Makanya separa berhibernasi dari orang-orang. Dunno if it's caused by PMS (womens' favourite excuse!) or the fact that masalah tiba2 datang bertalu-talu. Or both reasons, conspiring to make me break down and cry. Rasa tak kuat, tak larat, tak mampu, tak mahu, tak ada pilihan. Satu perkara yang asyik difikiran is that...kalau Arwah Abah ada, what would he want me to do? What would his advice be?

I miss Arwah Abah. huhuhh... (current fave song: Yang Terbaik Bagimu - Ada Band)

Tapi saya yakin dia pasti mau anaknya tegar. And that's precisely what I would do. :-)

Anyway, on a lighter note, the long awaited trip in 4 days time!!! Weeeehuuu! Sangat tidak sabar nak berlari tinggalkan semua (untuk 2 minggu je, but still!)

Tapi saya belum packing lagi, anyone willing to help?

Peon, Zeff, Kak Yatie, Aishah, Nora...will be seeing y'all! Yabbedabedoooo!!!

2 ulasan:

imut berkata...

halo halo
jangan stress yang berat ya bu.. klau kamu stress, aku jgua stress kok..cuman kamu teman yang sependapat ku hehehe

semoga selamat pergi dan balik :)

f a r i n a berkata...

thanks sahabat!

akan kembali utk mempertanyakan cintanya. hahahaha...

sok pede. daaaa~

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...