Khamis, Julai 05, 2007

He said...

"Why is it, yang I nak, selalu I tak dapat, yang I tak nak, banyak je yang datang...sigh"

And so I said,

"Good, rub it in. Rubbbb it in"

Isn't it always like that? And why do we keep going on in circles? Aku cinta kamu, dia cinta aku, tapi kamu cinta dia? Sangat pening.

Orang bilang, cintailah orang yang mencintai kita lebih dari kita mencintai dia. Dan kita akan bahagia.
Tapi...kalau cinta tak datang untuk orang itu, kena paksa diri ke?

And why, not wanting to settle with anything less than what we want, we choose to settle with nothing at all?

Doesn't seem to me that we're better off that way.

Aku lah arjunaaaaaaa~~~...yang mencari cinta~~~~!!!

3 ulasan:

yatt berkata...

aku sudah mendgr ini 1st hand dari kamu, nyatanya ayat itu amat terkesan dalam diri kamu kan?

bagi aku, it's ok to settle with nothing at all because we dont wanna settle with something less than what we want..

kerna, aku sgt yakin dgn janji Allah..

f a r i n a berkata...

good yatt, good.

heheh, me wrote this same day i spoke to you, cuma baru nak publish today.

saje, nak share it with others. :-)

plus he's cool with me membantai dia disini. hahaha...

lin berkata...

kenapa aku blom di apded?? :((

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...