Rabu, Oktober 29, 2008

Renjis

Saya dah lama berhutang entri ini, tentang majlis pernikahan dan resepsi ayah saudara saya baru-baru ini. Maaf, Pak Min :-D

Majlis nikah di rumah pengantin perempuan, di Bandar Manjalara. Pakcik saya tenang sahaja, dengan sekali lafaz Auntie Yuniz dah selamat bergelar suri! Tahniah kerana tidak menghampakan harapan keluarga, Pak Min! hahaha...

Menurunkan ilmu buat anak saudara yang masih belum berpunya. *haish*

Saya dengan pasangan pengantin. Nak juga menyelit kat tengah-tengah tu. Konon macam comel.

Hari berikutnya, resepsi pihak pengantin lelaki di Sungai Buloh. Saya dengan penuh rasa gedik yang tak mampu tertahankan telah berkeras untuk mengambil foto ini dengan kumpulan pemuzik gamelan. (Apa tidaknya, anak-anak ikan! :p)

Azmin & Yuniz. :-)


Semoga bahagia hingga hujung waktu!

2 ulasan:

minn berkata...

hehe..pakmin..congrats pakmin..hehehe

awesome blossom berkata...

first: semoga ilmu yg pakcik ko turunkan itu akan mendatangkan result dengan segera.. hihih

second: ko mmg emak ikan yg berjaya!!!

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...