Sabtu, November 15, 2008

Maksimakan lagi!


Went to watch the musical again last nite, this time with another set of buddies. Peon, Faatin, Zila, Faatin's sister Angah (yang rupanya silent reader saya so, "hey awak!") and 2 of Angah's friends.
First of all, Shera, yes it is definitely worth watching again! The dances, the acting, the storyline, the art direction, semuanya lebih smooth dan membuat ceritanya lebih make sense dan lebih fun! So go!

Dari kiri, Zila, Peon, Faatin, Tuan punya blog, kawan Angah, kawan Angah(saya minta maaf tak sempat berkenalan lanjut dengan mereka!)


Mereka nak ambil foto dengan tuan pengarah teater...

Saya sibuk ambil foto dengan pengarah artistik teater. Ahaks!!


Sebelum show:
Zila: Jom kita gi bilik persalinan artis? Aku teringin nak tengok.
Saya: errr...we'll see.


Selepas show:
Saya: Zul!
ZHM: Farina...jom.
(gesturing to the entrance of bilik persalinan artis)

Didepan orang2 sedang berduyun-duyun nak ambil foto dengan dia. Dengan langkah penuh anggun dan yakin, saya pun ikut tanpa disedari kawan-kawan tertinggal diluar dan saya yakin, lebih sebakul sumpah seranah yang mereka lemparkan buat saya. Maafkan lah sayaaaa!!! Saya hilang kawalan! Ai suwer!

Buat Zila yang teringin nak tengok what is it like inside, yakinilah, we weren't there alone. Abang Kembang kamu pun ada. Hak hak hak...It was inside that I learnt the reality of this theater business. Sigh. I hope the man is doing better now. Aminn.

We talked for a bit, about the theater, the movie and stuffs (altho, repeatedly interrupted) but I can clearly see he's totally beaten, so we called off the planned minum-minum session. Tapi...(untuk detail berikutnya sila bertanya langsung kepada saya melalui chat, sms, phone ataupun face to face. Malu lah konon.) Hik hik! (In case tak tau, itu giggle gedik. Terima kasih ;p)

Told him, "I love all ur adidas gear. If you want to get rid of any, give me a call. I love the jacket. The shoes. The bags. I love I love I love." hahaha...just trying my luck! But seriously, the white jacket in the glow in the dark scene, gorgeous! Saya hyperventilate tengok Adidas di mana-mana.

Tunggu coast is clear, ajak dia keluar balik ambil foto dengan budak-budak ni. Oke, korang tak jadi tumbuk aku sampai jadi serbuk kan? Kita masih friends kan? (buat muka seposen tak bersalah.)


Clearly, I had fun. :-D

p/s: untuk kali keberapa, ada orang ingat saya orang rumah dia. Bukan! bukan!(kenyataan pahit yang harus ditelan.) Muahahhahaa...

Here's one for his fans:

*pingsan*

1 ulasan:

azlen berkata...

i pun minat giler nk mampuih dgn zulhuzaimy...
mmg gmbr yg last ni buat i pengsan.. i pn bru pegi tgk on 19 NOV.. x dpt lar gmbr backstage cam ni...
mmg cair lar tgk DK.. baju sume cantik.. cam ne nk amik baju yg dia dah pakai ???

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...