Ahad, Disember 07, 2008

Day out

Had a great ladies day out yesterday. Went out with Sor ke tailor untuk menempah baju for Peon's wedding. (Thanks Peon! Aku janji akan jadi dayang paling mendengar kata dan paling berjasa! :p)

Then Widia joined us and we decided to watch Twilight. Nah ini, last minute decision di hari Sabtu, ternyata amat sukar termaterialisasi. Saya katakan sukar kerana...
1. kebanyakan pawagam sudah penuh, kalau tidak pun, show midnite, dimana...
2. kami enggan menonton terlalu lewat malam sebab itu berarti kami pulang rumah juga akan telat (Note: kami generasi Cinderella, you hear me?) Dan kalau tidak show midnite, dan tidak penuh...
3. seat line paling depan je yang kosong. Kami enggan mendera leher jinjang kami. Nehi.

Maka kami pun sibuk menelefon ke sana ke mari, mencari lokasi untuk memenuhi hajat kami menikmati wajah vampire brondong ganteng. Until Widia came up with a suggestion. Dan kami setuju. Saya sungguh tidak menduga, tempat itu, sangat perfect. Seperti seluruh mall itu kami yang punya. Dan panggung, hampir kosong. Kami yang punya!!! Mall apakah tidak akan direveal, untuk menjaga statusnya sebagai 'mall ini kami yang punya'. Hahahha...
Dan kebetulan. Di lantai dasar mall tersebut sedang berlangsong sebuah bazaar. Ouh, 3 orang wanita ini telah go crazy di situ. I love my purchases!!! I love this mall that cannot be named! LOL.

Ouh. Dan vampire brondong ganteng itu?



Saya tidak tahu bagaimana untuk menulis tentang dia, tanpa kedengaran errr...18sx. Hahaha. I am sure, semua wanita (and some men) yang sudah menonton Twilight, setuju kalau saya katakan, dia amat lazat. I think it is suffice to say, that he is currently, reigning as, the object of my sexual desires. Mwahahaha...saya setuju Sor, rasa macam nak rogol je dia! This actor also played Cedric Diggory in Harry Potter. I thought he was cute back then too, sangat sayu dan pilu bila dia mati, but in Twilight, my my...yum yummmm! Kalau ini vampire, saya dengan rela hati menyerah leher untuk digeget. Hahaha... (too much info eh? Sila jangan fikir yang bukan2!! :p)

And if you haven't watch Twilight yet, you must. Get ready to drool.

Widia and Sor, thanks for being such great company! Kapan2 kita jalan bareng lagi yukk? :-D

Peon, hati-hati di Paris!

7 ulasan:

naemah berkata...

edward, bite me pls...

wyana berkata...

nampaknya kebanyakannya dengan rela hati membenarkan lehernya digigit. ohh...mmg beliau sangat ganteng. fiji, kapan lagi jalan2 di mall kita?

shera berkata...

katne tgk wayang yg xde org ni???

grrrrrrrrrrr


p/s: nape saya sorg je rasa edward itu sangat putih sampai tidak mengusik jiwa saya? tak gemar laa lelaki putih ini :p

along berkata...

lemme guess.

it's in capsquare!

KAN?
KAN?
KAN?

:P

Im berkata...

napa saya rasa citer ini sgt busan? uhh..
dan saya rasa kamu nonton kat Galaxy ni ;-)

f a r i n a berkata...

naem & wid: setujuk!

shera: bagus lah awak tak suka, penat dh bermadu neh.

along & kak im: salah seorg dr anda benar. but i wont say who. hahaha...

kak im: tgk dgn rehot eh? ceritanya biasa2 aja, tapi edward yg hawt. anda pengantin baru, biasalah...hahaha...suami terchenta disisi

naemah berkata...

oh edwardku....

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...