Rabu, Disember 24, 2008

RTW


Pic courtesy of Kosmo! Online

I wanted to watch RTW8 to see my bro and his band perform, tapi sebab Sabtu kena kerja sampai telat sore dan besoknya pagi2 jam 7 sudah harus ada di kantor, maka tubuh saya merayu2 for a break.

Soraya kindly supplied me with this link

My youngest brother who went with his friends, balik sangat excited bercerita, tentang kisah budak2 punk dalam monorail yang bersalam dengan dia sebab overheard dia adik revenge, tentang abang saya yang terharu dapat menyanyi dalam event segede RTW, tentang duduk backstage lepak dengan artis-artis, tentang macam-macam lagi.

Sor, lain kali kita go american and watch my brother okeh? Heheh.

4 ulasan:

kukubesi berkata...

kosmo cakap Estranged mendapat sokongan padu.. tipu lah.. budak mana support Estranged kekeekkekek.. poyo je band si budak AF tu kekeke.. tapi band Revenge ni best is vocalis dia la.. atas stage ganas lompat sana sini.. habis show pakai suar pendek beli air tebu.. alahai comelnye kekeke rasa nak cepuk2 je .. ahaks!!

f a r i n a berkata...

hahahaha...

yang kau nak cepuk tu, abang aku, tau!

kukubesi berkata...

kah kah kah ampuni aku, tapi aku stioll menyimpan hajat untuk cepuk dia.. sebab dia kelihatan comel membeli aior tebu keekekek

p/s "wei wei bob mesra beli air tebu"

f a r i n a berkata...

aku menyimpan hasrat memperkenalkan kamu dengan abang aku. hahahaha...

seb baik ko takde niat nak balas kat adik dia!

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...