Jumaat, Disember 19, 2008

Taurean



Robert Pattinson was born on May 13, 1986 in London,
England. He enjoys music and is an excellent musician, playing both the guitar
and piano.

Seperti kata Bunda, orang-orang terkeren di dunia adalah orang Taurus. Hahahahahaha...

Birthday dia selang sehari je dengan saya! dan 4 tahun lebih muda
Boleh potong kek main suap2! Yeay!

6 ulasan:

cek^sou! berkata...

main suap2 tu tak leh tahan ye.. dan juga orang2 terkeren di dunia adalah org taurus juga aku agak nak bantah!

scorpio pun tidak kurang hebat nyeeeeeeee~~~


ehehehehe...


heppppp... cukup2 la dgn afghan.. yg ni pas kat aku! :p

Lynn berkata...

hahaha good one Sou!

pssst... I also got a whole entry on him in my blog *lol*

f a r i n a berkata...

mwakakaa...yes lynn, i read ur entry!

sou, kamu dan aku sama. kita tak cukup dengan satu. hahahhahaha...

cek^sou! berkata...

ahahahaha.. yeah.. betul tu..

ishk.. napsuuu napsuuuuu

puh puh

shamamia berkata...

ahahahahahaha

papaIndah berkata...

Haha, ye, Taurean are born great.
But its what you did while growing up that will make sure whether you maintain ur greatness or greatless.

ps: saya pon taurus.

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...