Rabu, Januari 07, 2009

5 seconds of fame


See the girl in the center? Looks familiar?

She's a dj for Hotfm, and a huge fan of Sheilaon7.

And we rocked Bar Sa Vanh Too with Sheilaganks like nobody's business.

And she wrote about the gig in her blog and said...

"and lastly, SHEILA GANK. dioarng ni ada yang anne baru kenal dan ade jugak yang dah lama kenal.. macam widya dan soraya sejak uitm lagik. Orang kuat Sheila Gank, Farina Jamal dan lain2 tu.. anne baru jugak la kenal.. cool jugak la diorang ni.. dan jangan tak tau, walaupun album terbaru SO7 blum lagi dipasarkan di Malaysia masa tu.. tapi, diorang dah hafal dah kesemua lagu2 dalam 'Menentukan Arah'.. dasat2..hehe.."

Nama penuh ye tuan-tuan dan puan-puan. Hahaha...femes 5 saat.


Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...