Khamis, Januari 08, 2009

Darah Abadi

Last Sunday was Kukubesi's birthday and we, adek beradek, got together yesterday and had a little celebration for him! Heheh...sangat little, tapi bermakna, kan bro kan? :-D

Abang Kukubesi yang macho dikelilingi adek beradek


See? Saya perabis the cake. Eating his name. He said, nasib baik tulis 'Guly', kalau KukuBesi, boleh kena kancing gigi. Oh no. Tapi cake tu sedap!
(Note to self: esok gi gym la!)


Gambar skandal. Hahaha...


Nih. Erm. Pose horny ini bukan salah ibu mengandung...adek beradek saya yang paksa saya berposing sebegini rupa. (yes, I am blaming you guys!) Tapi aku rasa macam tak seksi pun. Macam ikan kurau jek.


Bro, happy belated birthday!

My dearest adek beradek darah abadi, it's always great to be spending time with you guys! Yang tak dapek datang, we'll always have you in our hearts. Always.

Jom kita buat sesi mandi sungai lagi nak?

2 ulasan:

shamamia berkata...

apsal gedik sgt aku kat foto tu?

adekah sebab dah ada bau2 brondong nak masuk? hahaha

ull berkata...

haha. ilusi mata. skali pandang mcm im nye baju sgt seksi..dua kali tgk...tgn fg rupenye :P

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...