Rabu, Januari 07, 2009

Kok kamu...??

Salah satu azam tahun baru saya, ialah untuk lebih sering ke gym. Sering macam zaman ada Trainer Kacak muka macam Johnny Depp dulu. Zaman tu, jangan katakan 2 kali seminggu, 2 kali sehari pun pernah!

Tapi setakat 7 hari 2009 ini berlalu, belum lagi ditunjukkan arah ke situ. Tsk tsk tsk. Basi!!!

Tuhan kirimkanlah aku, trainer yang baik hati, dan kacak tampan, sopan santun, lucu, pemurah, peramah, bertanggungjawab, rajin solat, bujang, sexy, yum yum, hormat orang tua... (ni ciri2 trainer idaman ke ciri2 suami idaman? LOL)

Here's a song by Project Pop yang membuatkan semangat saya makin bergelora nak ke gym. Hahaha...
Kau lihat saja nanti hasilnya
Badanku nanti jadi kerennya
Kau buat ku sakit hatinya
Ketika kau bilang, “Kok kamu gendut?”

Jika bukan kamu yang ngomong
Hanya kan kuanggap tong kosong
Sayangnya itu kamu yang ngomong
Hatiku jadi panas dan gosong

Ku akan rajin lari pagi teringat kau bilang, “Kok kamu gendut?”
Ku akan rajin fitness lagi teringat kau bilang, “Kok kamu gendut?”

Kau lihat saja nanti hasilnya,
Perutku akan jadi kotak-kotak
Kau buatku sakit hatinya
Ketika kau bilang,”Kok kamu bulet?”

Ku akan rajin berenang lagi teringat kau bilang, “Kok kamu bulet?”
Ku akan rajin joget lagi teringat kau bilang, “Kok kamu bulet?”
Ku akan rajin breakdance lagi teringat kau bilang, “Kok kamu bunder?”
Ku akan rajin yoga lagi teringat kau bilang, “Kok kamu bunder?”
Bunder bunder bunder bunder bunder
Kok kamu sekarang gendut, sekarang gendut, kok kamu, kok kamu,
skarang bulet bunder bulet bunder bulet

Ku akan rajin fitness lagi teringat kau bilang, “Kok kamu tembem?”
Ku akan rajin sumo lagi teringat kau bilang, “Kok kamu tembem?”
Ku akan rajin disko lagi teringat kau bilang, “Kok kamu dinosaurus?”
Ku akan rajin lari pagi teringat kau bilang, “Dinosaurus”

Dinosaurus...urus...urus...urusin aja, perutmu.

3 ulasan:

anis-chan berkata...

ahhhhhhh

tetiba sendiri rasa tertekan tgk perkataan gendut gendut byk2 (dok pk imej sendiri di cermin)

GENDUTGENDUTGENDUTGENDUTGENDUTGENDUTGENDUT

oooohhh tidaaaaaakkkk

PapaIndah berkata...

ko buat aku tertekan.

f a r i n a berkata...

hahaha...

bak kata soraya, siapa yang tak tertekan dengan lagu nih!

tapi ingatlah, ini lagu dinyanyikan tika panggabean. tika. diulang, tika. so takpe, gelak je lah.

:P

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...