Selasa, Februari 03, 2009

Cicak


KB: oklah g la balik
KB: tak sudi nak borak ngan aku.. takpe...
KB: i sedar diri i
f: hahahahhaha
f: i yg sedar diri
f: pada u
f: i seumpama kupu2 hiasan dindingmu
f: mwakakakakakakkaaka
KB: jangan la kau berkata begitu
KB: kerna pada kau bukan kupu kupu
f: hahahaha
f: ulat beluncas?
KB: ku mengagap kau umpama cicak yang bising di dindian rumah ku
f: cilako!
KB: hanya layak ku bunuh dgn kejam menggunakan getah bulat yang ku beli di kedai ANEY


p/s: teringat zaman uni dulu pernah panggil orang 'cicak'. Inilah balasan Tuhan.

p/p/s: siot lu, bro.

9 ulasan:

KB berkata...

kah kah kah.. tu la dulu suka sangat pangil org cikak.. kan dah kena sepam.. apa kata ko panggil aku HAMSTER plak.. leh la leh la

f a r i n a berkata...

hahaha...ko ingat, ko comey sgt ke nak aku panggey ko hamster!

KB berkata...

sebab aku tau aku comel la.. aku rasa sangat layak dengan gelaran HAMSTER.. serius beb.. bila aku tgk cermin.. terasa comelnya aku macam hamster!! tobat.. tak tifu!!!

shamamia berkata...

hamster = comel dan berbulu?

KB berkata...

berbulu itu kenikmatan sebenarnya.. ko akan tahu nanti shamam hehehhe PERCAYALAHHHHHHHHH ( lagu siti )

f a r i n a berkata...

*pingsan*

shamamia berkata...

*pingsan*

bangkit kembali

dan *pingsan*

(repeat setiap kali baca komen KB) hahaha

KB berkata...

pingsan yer.. nanti korang dapatberbulu macam gorila baru tau.. masa tu pingsan la puas2 ahhahaahh

shamamia berkata...

ahahahaha please la bro, jangan doakan kami sedemikian rupa... kasihanilah adinda2 mu inih.. :P

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...