Isnin, April 06, 2009

Hari ini dan semalam

Semalam...

Saya jumpa dia...

Peluk dia...

Kenal dia...

Cium mereka

(serta dipeluk, dibuli, disenggol, disuruh gendong, disuruh berlumba lari, ditarik-tarik, diteriak-teriak, diminta beliin belon, dituduh adalah seorang penyanyi dangdut "Tante Farina dangduttt!", dicium, diajarin baca doa)



HAPPINESS! (rindu dah)



Here's a hint on where I was yesterday :-D

Clockwise from left: Mas Afo (Adam's brother in law), Bu Adel, Modjo Besar, Cik Chantek, Bu Ari (Adam's sister), Adel Kecil, Modjo Kecil


Dan semuanya, terima kasih atas hasutan dia. Hahaha...terima kasih tuan rumah @ tukang racun!



Dan inilah sebabnya hari Isnin saya ini penuh senyuman. :-D

nota: Perbualan di kedai kasut
Nyonya Cina: Itu siapa? (menunjuk kepada Modjo kecil yang digendong Modjo besar) Adik?
Modjo Besar: Hahaha...anak!
Nyonya Cina: Haaaa?? Tipulah! How old are you...18?
Modjo Besar dan saya: Hahahahahahahahahahahaha!
Modjo Besar: Tuhh liat, katanya aku umur 18!
Nyonya Cina: (kepada saya) Berapa?
Saya: 29.
Nyonya Cina: Tipuuuu!!!
Modjo Besar: Hahahahahahahahahah! Harus ni dikasitau sama Adel!

5 ulasan:

ull berkata...

owh. kegilaan sprti ituw...saya kangen!

Lynda berkata...

jeles ar farina

Naemah berkata...

anak2 itu jg berebut di poto smpai gaduh2 sesama sendiri.. oh kangen

shamamia berkata...

segera la ujong bulan!

duhhhh

along berkata...

=)

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...