Khamis, April 30, 2009

Missing Jogja

Saya sudah pulang!!!

Kali ini, malas rasanya nak buat travelogue. Rasanya banyak nanti yang akan menuliskan di blog masing-masing. Kan Kan Kan?

Saya tak banyak ambil foto di jogja, banyak menumpang kamera orang dengan penuh pede. Hahaha...saya kan sibuk, sebagai ibu ayam berjaya.

Ini gambar-gambar tumpangan yang sudah di tag di facebook.






Pic ini yang paling TAK TAHANNNNNN!!!


Dan yang ini...


p.s: boss kata, kalau farina ke jogja jumpa calon mertua, then dia tak boleh marah nampaknya. ngehehehehe...amannnnn! pic ini yang menyebabkan gosip saya hendak mendirikan rumah tangga secepatnya, merebak dengan sangat meluas di kantor. Amin, aminn, aminnn...


5 ulasan:

ull berkata...

mana foto barisan nyonya2 so7??? :P

shamamia berkata...

weheee.. barisan nyonya2 so7.. lengkap!!

sity29 berkata...

ehheheeh
kapan nak ke jogja?

lissa berkata...

mabok bakpia..

lara_amani berkata...

wow! the red dress is soooo U! hahaha....

bebeh, aku jual tudung. ko sure sukernyer... jom jumpe. aku nak pau ole-ole dari jogja & to show 'amani scarf' samples (peehhhh!!!).. ;D

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...