Khamis, Mei 14, 2009

Men say the darnest things

john x: i'm not asking u to be second wife
john x: and definitel aku pun kalau bleh tanak
john x: what i'm saying
john x: don't go against polygamy
f: and i am saying, i am not
john x: ok
john x: cool
john x: but i'm still open my slot for you
john x: hehehe
f: ahahaha
john x: *opening i mean
f: you and so many other men
john x: hehe
f: aku selalu dpt offer jd bini mudaaaa
f: hahahaha
john x: hahahha
f: anyway
f: bila nk kenalkan aku dgn wife?
john x: bleh jek
john x: jadik madu terus la
john x: takyah kenal2
john x: dok skali
john x: hahahahhah
f: hahahaha
f: sombong
john x: bila plak aku sombong
john x: hahah
f: hahah
f: ye lah
f: masa bujang takde pun nk jumpa aku
john x: hahhaa
f: dah kawen tetibe suh jd bini no 2
john x: hahahahahahah
f: salah, tu bukan sombong
f: tu kejam
f: hahaha
john x: ok
john x: aku terima
john x: mmg agak kejam
john x: tapi menyebabkan ko dapat buy 1 free 1
john x: hehe
f: ahahaha
f: 1 hubby, 1 madu?
john x: yeahhh
john x: haha
f: tawaran menarik
f: hahahaha
f: ni mcm tawaran utk diganyang 2 penjuru
john x: hahahaha


John X, kumpul duit banyak-banyak, then ambil aku jadi employee k? Bukan isteri, k? hahahahaha...

2 ulasan:

along berkata...

bukan main lagi encik john doe ini.

farina maduku soranggggg, mana blehhh bermadu dengan yang lain!

. : LaDy iRm@ : . berkata...

lelaki... senang betul berbicara sebegitu...

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...