Isnin, Jun 01, 2009

Making Risoles


Bumil: tumpang tanye..km dh penah try buat risoles?
me: Blom
me: buu, km mengidam risoles ke?
Bumil: hehe...
me: nnt bs aku coba bikinin
Bumil: wah..ngerepotin aje. hehe. malu aah
me: hahaha. buat org ngidem gpp lagi...
Bumil: ahaha.kali ni rata2 lebih tertumpu makanan2 indo plak
me: atau gak gini say...besok aku coba deh bikinin
me: tp km mau intinya apa. yg kyk kmrn dibeli dr jkt?
Bumil: haah... :D
Bumil: series ni km? nda ngerepotin nih??
me: gak kok...cuma ya...scr anak br belajar, gak tau sukses apa ngak
me: hehehe. tar dikabarin deh
Bumil: sip sip. makasih mbakkk. malueew
me: hahaha. sm aku aja maluu!

Hasilnya!!!


Risoles Daging Salai Dan Keju


Walaupun ada yang berkata, "ihhhh...itu aja bangga sampai taruh di facebook segala!" tapi tak kira.
a) Sebab saya sudah berusaha memenuhi keinginan seorang ibu hamil, mudah-mudahan dia suka dehhh-->Maksud tersurat
b) Sebab ibu hamil itu ada sepupu kacak macam bidadara-->Maksud tersirat. Hahahaha
c) Sebab menurut saya risoles saya sedap. Hahaha. Ok, masuk bakul angkat sendiri...

Tapi cuba tanya ketiga-tiga gadis jelita ini yang sudah sudi mengambil risiko menjadi lab-rat saya. Terima kasih ya!



Lepas ni, bolehlah Cik Cantik berniaga risoles pula! Hahaha...


Gambar terakhir ini ditambah sebab dari angle ini, Cik Cantik kelihatan lebih hmmm...Cik Kur. Ahaks.

6 ulasan:

ull berkata...

gumbira hati tak terkira...makasih yaa mbakk!! sy suke...ngeee! *masih maluew2*

sity29 berkata...

wahhh dappnyaaaa

Lynda berkata...

cm menarik ni..letak la resepi..hehe

Lynda berkata...

cm menarik ni..letak la resepi..hehe

along berkata...

sy lg sukaaaa!! tak imagine ia sedap sebegituuu!

terima kasih, cik cantik!!

. : LaDy iRm@ : . berkata...

gmbr yg last tue nampak kiter lagi kurus...ahhahaha

itu mmg angle wajib.... lagi satu mari kiter sembunyi di belakang orang...

owhhh risoless...
ader sesape bumil yang mengidam tak?

nnt fg bley buat kan...

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...