Rabu, Julai 01, 2009

The End Is Near?


After everything has been said and done,

After all the things we said and cherish...

After all the tears and laughter, love and hatred, happiness and pain...

After all the lessons learnt...

May I take a bow? (read: blog saya boleh tak ditutup?)


Nota: saya tau, dah banyak kali minta izin nih.


Kularut luruh dalam keheningan hatimu
Jatuh bersama derasnya tetes airmata
Kau benamkan wajahmu yang berteduhkan duka
Melagukan kepedihan di dalam jiwamu

Tak pernah terpikirkan olehku
Untuk tinggalkan engkau seperti ini
Tak terbayangkan jikaku beranjak pergi
Betapa hancur dan harunya hidupmu

Sebenarnya ku tak ingin berada disini
Di tempat jauh yang sepi memisahkan kita
Kuberharap semuanya pasti akan berbeda
Meski tak mungkin menumbuhkan jiwa itu lagi

Aku tak mengerti apa yang mungkin terjadi
Sepenuh hatiku aku tak mengerti

10 ulasan:

sity29 berkata...

apa kes??

azura berkata...

nape nak tutup?

owhh..saya suka lagu itu..

along berkata...

nape ni? :(

Lissa berkata...

kalau tutup, aku nak baca blog sapa lagi?

syu_hidayah berkata...

nope .. a definate no
ko tak perlu update hari-hari
once in a while aje :)

Raina Wulan Guritno berkata...

pls dont :(

. : LaDy iRm@ : . berkata...

erk... boleh tak kate tak?
nanti pagi2 takder blog utk aku baca...

peonate berkata...

ko gile nak suruh aku buat keje pagi² instead of bace blog ko?? haiyaaa

. : LaDy iRm@ : . berkata...

Aahahah... cik peonate.... saya sokong anda...

masuk keje pagi2... on pc.. baca blog dulu...

then baru semangat nak buat keje

nnt bosan lah pagi yang indah ...

Cah Ayu berkata...

rapuh..
dont leave me alone in this blog world

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...