Isnin, Julai 13, 2009

Right or Left?


Sangat jarang saya terpanggil nak menulis entri jujur dari hati di siang bolong. Apa lagi dari kantor yang serba berisik.

Tapi entah, macam bingung. Nah tulis puisi tapi kata-kata macam tak senada. Tak pernah pun tulis puisi. Sok-sokan aja. Tau nya keluar serba berantakan. Bingung.

Saya dah buat keputusan.

Saya rasa saya dah buat keputusan.

Tapi disudut lain, saya rasa saya harus membincangkan permasalahannya. Sebab yang terkait bukan cuma diri sendiri. Orang lain punya hak menyuarakan pendapat juga.

Tapi sepertinya orang itu memilih diam.

Dan balik lagi saya ragu-ragu akan keputusan ini. Betul ke keputusan ini?

Hmmm...how I wish I could talk to someone about this. And, based on my friends messages to me of late, I know I can always talk to any of them. Thanks gals, you are angels!

Tapi kali ini.

Kali ini biarlah saya selesaikan sendiri.

Doakan saja, apa juga keputusan yang saya ambil, tiada pihak akan terluka, dan yang paling penting...

Tiada pihak yang akan menyesal.

So...Kanan ke Kiri? Hmmm...

Jalan Terus je lah! :p

Tiada ulasan:

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...