Khamis, Ogos 06, 2009

Buaya Darat

Semenjak pertama kali berkenalan dengan sepatu Crocs, hati saya langsung jatuh cinta. Dibuai resah gelisah bila tidak bersua. Rasa seperti tiada yang lain yang bisa membuat saya merasa yakin, nyaman dan gembira. Oh Crocs tercinta... *muah muah*

Maka apabila adik saya membisikkan tentang sebuah kedai di Shah Alam yang menjual Crocs terus dari kilang, dengan harga yang murah, tak dapat ditahankan rasa untuk pergi dan melihat sendiri. Dan so off I went last nite.

Jujur, kalau anda tanya saya, original ke? Saya hanya boleh kata, mereka kata ini original. Cuma rejected items, mungkin sizesnya sedikit menyalah. I was willing to take my chance and bought this pair of lovelies:


Crocs Cyprus


For Rm80 per pair. (Retailing at RM209)

I didn't get these, Crocs Olivia, but they were selling at RM50 a pair.



Wore my Cyprus today to work, so far so good, nyaman dan meyakinkan. Dan semua orang tegur betapa saya kelihatan tinggi dan cantik hari ini dengan memakai sepatu ini, to which I cheekily answered, "Of course la, bapak mertua nak datang today." FYI, today will be the day Ismail Sabri comes to visit the kilang. Hahaha...emang ngaruh klo gwe pake heels??

If you guys wanna go and check the place out for yourself, it's actually in a kedai jual barang-barang hiasan dan persiapan kahwin in Section 9 Shah Alam (near Plaza Masalam yang kecoh sebab ada orang mati bunuh diri/kena bunuh, take your pick), sebaris dengan Restoren Orkid Thai. Saya lupa namanya, but since I am going again during lunchtime (nak bawa officemates, bukan nak beli lagi ya tuan-tuan dan puan-puan) nanti akan saya cari tahu.

nota: entry ini untuk mengelakkan ayat-ayat berunsur "kenapa tak cakap??" in the future.

8 ulasan:

sity29 berkata...

sib baik tulis ahhahahahahaha

brad berkata...

Crocs...is just like another shoes..only more expensive

f a r i n a berkata...

this coming from the man who practically wears crocs all the time?

Tanpa Nama berkata...

kat mana kedainya?

f a r i n a berkata...

noraz connections, section 9 shah alam

Tanpa Nama berkata...

thank you dear

Lynn berkata...

actually Mines Shopping Centre pun ada Crocs Outlet store. The price also much cheaper. For those yg jauh dari Shah Alam la like me (dah Mines tu depan rumah je kan).

Tapi limited la kasut-kasut dia, ikut stock je. The type I want takde on sale, too new kot.

Naemah berkata...

bila nak pergi lg? heheheheh

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...