Rabu, September 09, 2009

090909

April tahun lalu, ada seseorang telah berkata sesuatu kepada saya.

Menurut firasatnya, saya bakal menikah di bulan September.

Sudah 2 kali September berlalu.

Belum ada ura-ura mau menikah pun?

Mungkin tahun depan ya?


Eh eh kenapa gambar Mawi plak tetibe neh. Tsk.



sebuah kisah sisipan: beberapa hari lalu seorang teman bertanya,
"Farina, are you with someone right now? Facebook kau macam orang dilamun cinta!"

I think it's suffice to say, hati saya sedang terisi. Eceh eceh eceh.

Not prepared to share more, saya masih trauma untuk berkongsi kisah cinta bersama rakan taulan.

Doakan saja. Aminn.


note: oh. that special someone? he's smart, handsome, understanding, funny...what's not to like?

4 ulasan:

Cah Ayu berkata...

auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww amin amin aminnnnnnnnn

(amin mana yea?)

Cah Ayu berkata...

wah, ada tambahan notes

auwwwwwwwwwwwwwwwww lagiii

Along berkata...

bila baca balik auw si shamam neh, teringat amink plak.

TT___TT


Ingat buu, kita bukan anak-anak kecil lagi.
eh, saya masih kecil dan excited dan dan dan..tak berisi hahaha.


AMIN AMIN & AMIN

yatt berkata...

nak aminkan jugakkkk....


=)

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...