Selasa, September 29, 2009

As Long As You Love Me

LynnZ, the lucky bi...err, girl, (kontrol jeles, kontrol jeles) were sent by Mix FM to interview Nick and Brian from Backstreet Boys last week in Singapore.


All together now...

"Arrrrghhhhhhh!!! Nick Carter!! Brian Littrell!!!"

Suddenly I feel like I am 15 again.

Tak perlulah saya bercerita tentang betapa saya meminati mereka sewaktu saya berusia 15 tahun.

Tak perlulah saya bercerita bagaimana kami akan berebut-rebut membeli majalah semata-mata untuk mengumpul pin-up dan poster mereka.

Tak perlulah saya bercerita tentang kawan saya yang pernah menolak tawaran untuk menjadi seorang pengawas sekolah kerana, in case BSB datang ke Malaysia untuk konsert, she definitely will escape dari sekolah untuk itu and that wouldn't be nice if she's a prefect, would it? (seriously, it wasn't me)

Tak perlulah saya bercerita tentang sahabat saya yang menangis saat mendengar khabar angin perkahwinan Brian, atau yang menangis sebab kena prank kononnya Nick Carter kahwin. Saya plak tu yang jadi mastermind kena kan dia. Hahaha. Ampuni aku, Zila!! (bukan nama sebenar)

Tak perlulah bercerita tentang betapa semua pun nak pakai surname Littrell, Carter, Dorough, Richardson, or McLean.

Tak perlulah bagi tahu orang tentang bagaimana kami histeria di bilik TV blok A&B tiap kali videoklip mereka ditayangkan, atau bagaimana kami terlalu banyak menonton videoklip itu sampai hafal step lepas tu menari-nari di dorm.

Tak perlulah juga nak cerita when Backstreet Boys were in KL last year for a concert, saya dan rakan-rakan ikut berjingkrak-jingkrakan tak sedar diri bahawa kami sudah tua matang.

Tak perlulah, kan?



Baik korang tengok je lah video ini. I personally think, Nick Carter looks much better now, more refined and suave and like Lynn said, Thank God he got over the rambut belah tengah phase!

Layannnnnkan aje! :p


nota: Kitt, I know you hate BSB, but this song's for you! Hahaha...please please, don't puke.

Although loneliness has always been a friend of mine
Im leaving my life in your hands
People say Im crazy and that I am blind
Risking it all in a glance

How you got me blind is still a mystery
I cant get you out of my head
Dont care what is written in your history
As long as youre here with me

I dont care who you are
Where youre from
What you did
As long as you love me

Thanks Lynn for sharing the vid!

1 ulasan:

Lynn berkata...

The hand in the video thumbnail is MINE! Hahahaha! That's how close I was to them *riak skit*

Thanks for spreading the love, babe! Another video from BSB here: http://www.mix.fm/movies/tubepicks/videomix.asp

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...