Jumaat, September 04, 2009

Cinta Ada


Andai aku butakan mata
Dapatkah kau mendengar jujurnya
Andai kau tutup telinga
Dapatkah kau melihat keikhlasannya

Aku cinta bukan dibayang mata
Jauh dari bahasa dekatkan ertinya
Aku cinta bukannya disengaja
Jauh dari wasangka dekatkan hatinya

Memang cinta ada dalam jiwa kita

Andainya cinta itu buta
Dapatkah kau mengubah pesonanya
Andai mengalir air mata
Dapatkah kau membeza jernihnya

Aku cinta bukan dibayang mata
Jauh dari bahasa
Dekatkan ertinya
Aku cinta bukannya disengaja
Jauh dari wasangka dekatkan hatinya

Memang cinta ada dalam jiwa kita

Oh mengapa ada saksi yang tak memahami
Oh oh oh mengapa ada saksi yang disalah erti
Aku cinta...
Jauh dari bahasa

Aku cinta bukan dibayang mata
Jauh dari bahasa
Dekatkan ertinya

Aku cinta bukannya disengaja
Jauh dari wasangka
Dekatkan hatinya

Memang cinta ada dalam jiwa kita
Memang cinta ada dalam jiwa kita

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...