Sabtu, Oktober 03, 2009

Bosan ke?

Ada yang bilang, blog saya dah jadi membosankan semenjak saya kurang menulis tentang diri sendiri. Semenjak saya dah menjadi kurang 'self-centered'.

Jadi menulislah saya. Iya, saya sedang mengenal hati budi seseorang. (gile ayat majalah 'mango'. Eh. Kantoi baca majalah tu. Haha)

Tapi hari ini ada pula yang bilang, blog saya bosan. Dah jiwang. Malas nak baca.

Pernah dulu waktu saya tidak menulis tentang cinta hati, katanya saya malu punya pacar seperti dia. Maka saya tulis. Tidak, saya tidak malu. Jauh sekali dari itu.

Saya kira...

Saya tidak akan bisa memuaskan hati semua orang.

Tapi...

Ada aku keysahhh???

Posted by ShoZu

Tiada ulasan:

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...