Khamis, Januari 28, 2010

Aye aye, Captain

Cik Cantik: Aneh ya, kenapa si Captain masih mencari cinta? Padahal dia perfect lho.
Cah Ayu: Nah itu diaaaa!! Andai saja dia meminta hati ku, dengan rela aku memberikan nya.
Cik Cantik: So why don't you just tell him?
Cah Ayu: *malu* Kamu je lah yang cakap. hahahaha
Cik Cantik: Baik!


Keesokan harinya di Twitter:

I say,
Seorg teman bkata pdku td mlm, "andai saja Captain meminta hatiku, aku mau kok memberikan itu pdnya" :-)

he says,
Di KL? Jauuh!

I say,
hahaha. Lho, bukannya cinta gk mengenal usia, jarak, harta dan pangkat?


*diam beberapa jam*

he says,
Gw harap tmn lo cewek :)

I say,
Cewek cantik dan dia titip salam ke kamu :-)

he says,
Gadis malaysia? Secantik siti nurhaliza? Woow!

I say,
hahaha, kok benchmarknya siti. cewek ini jauhhh lebih cantikkkk!

he says,
Waktu ke KL ketemunya cm siti sih :)

I say,
hahaha, aduh kok udah jd mak comblang yah. intinya td mlm tmnku bilg, "aneh aja Captain blum ketemu cinta, toh dia cowok sempurna kok"

he says,
Wah rumor tuh! Blm tau aja!

I say,
ya udah, ke kl aja lg mas...hehehe

he says,
Aih bangkrut dah! Haha!

I say,
yasud, nnt temanku samperin km di indonesia ya haha :-)

he says,
Sounds great idea! Secakep anaknya anwar ibrahim gw samperin deeh!

I say,
haha kk kelas aku klo anaknya anwar tuh! insya Allah, sm ayunya, sm solehah :-)

he says,
Namanya soleh hah? :)

I say,
hahaha. Kasian bgt sih klo cewek dikasi nama soleh! Namanya Ayu, sesuai wajahnya hehe

he says,
Kyk org Indonesia namanya Ayu! Org Indonesia aja namanya kyk org amrik!

I say,
kata shakespeare, a rose by any other name would smell just as sweet. :-)

he says,
Yeaah!


Dan ada teman saya membaca tweets kami dengan hati berbunga. Hahahaha...

who knows babe, who knows :-)

9 ulasan:

Cah Ayu berkata...

bukan takat berbunga aje... kalau pokok durian tu, dah berbuah2 ranum sampai masak hahahahahaha

thanks babe menceriakan semalam hehehe

tengs juga kang mas captain (eh, eh) :P

Along berkata...

terus terus mau lagi, macam baca skrip telenovela!!

Cah Ayu berkata...

aku masih tidak berpuas hati yang dia tahu kau di KL. captain stalk kau? aku jeles.

bwahahahahah

Lissa Ahmad berkata...

dah lama aku tak berbunga, bila lagi pakcik nak buat aku berbunga nii

Cah Ayu berkata...

lissa.. err.. pakcik buat lissa ber-anak.. akakakaka

oppss :P :P

Lissa Ahmad berkata...

haha, sangat lucah ok...

adeh ~ pasrah ~ hanya utk beranak ni..

Cah Ayu berkata...

eh eh.. tidak lah begitu puan..

i think ber-anak is the result from the berbunga.

i think aje la..jomblo katakan :P

*larikkkkkkkkkkk*

Lissa Ahmad berkata...

hahahahaha ~ u got the point... :P

papaIndah berkata...

uhm, you do realise it's Malam Jum'at tonite right?

Malam Jum'at-The official sponsor of babymaking since Adam *boink* Eve.

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...