Ahad, Julai 11, 2010

Choosy-woosy

"Kau bila nak kawin?...memilih sgt la ko nih!"

That, was the message that greeted me early Sunday morning in my Facebook inbox. Needless to say, I am of course, not the slightest bit amused by it.

Saya, malas nak cakap banyak lah.

Saya berdoa, suatu hari nanti, bila saya dah berumahtangga, saya tak akan jadi salah seorang manusia macam ni, who thinks being single is a disease and it is their responsibility to find the cure.

As to answer that question of bila, Allah sahaja yang tahu. So why don't you do me a favor, tanyalah Dia.

Unless of course,



Ikea dah ada jual bedroom partners yang sesuai untuk saya yang 'memilih sangat ni'.

Thanks anyway, for your concern. But give it to someone else who needs it more, ya.

4 ulasan:

mygoldpen berkata...

farina, bila dah kawen org akan tanya plak "Bila lagi nak ada anak". Rimas!

peonate berkata...

ye even worst..

bile die nak dapat adik?

chett lek² la dulu...

baik tanye bile aku nak dpt menantu

~Am berkata...

dasar manusia penyibuk....just because their lives are measured by what they have doesn't mean that they have the right to judge us with what we don't have!

anis-chan berkata...

mak ai, sampai hantar ke inbox nak tanya apsal tak kawin lagi. apsal tak tulis kat wall ke, publish status ke, kalau dah nak tau sangat. apa takde keje lain gamaknye.

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...