Khamis, Julai 15, 2010

Ultimatum

Selepas kejadian beberapa hari yang lalu dimana saya sedar, even after all these years, mendengar lagu KRU masih boleh membuat saya merasa ceria seharian dan lebih muda 15 tahun (imagine, umur saya sekarang, 18...kalau lebih muda 15 tahun? tsk tsk tsk...) saya jadi teringin nak dengar lagu KRU lagi. I have all their cds (of course, KRU posse tegar kot aku!) tapi I can't decide, which one to listen to first.

How I wish, they have a compilation album, sort of like KRUmania, only more recent to include their not so old hits (nak cakap recent macam kurang sesuai?)

Then, last night...


I FOUND IT!
*lompat-lompat katak*


They actually have just released a Double CD compilation called "KRU Ultimatum", ada 32 lagu (16 on each cd) and it practically has all KRU hits in it!!

Yang pasti, perjalanan saya ke office pagi tadi ditemani lagu-lagu masa lampau yang terlampau.

Ultimate, u ols!

2 ulasan:

Farhana berkata...

Hi, my name is Hana. I am a KRU-a-holic.
I listen to KRU's ballad songs circa 1994 - 1999 quietly in my mp3. *SMILES SHEEPISHLY*

awesome blossom berkata...

sure ko nyanyi mcm pompuan giler dalam kereta kan pusing satu CD? hehehe

#27

My current favourite writer: Fiersa Besari. Sederhana, cerdas dan mengena. If you haven't read any of his works, you should. ...