Khamis, Mac 03, 2011

Bait pertama

Saya benci Eross!

Saya tahu ramai yang mungkin terkejut akan pertanyaan diatas. Apatah lagi seantero nusantara tahu betapa saya sebenarnya, ehem...suka pada sang gitaris itu.

Tapi iya, saya benci dia!

Sebab dia, seringkali menyebabkan saya yang tak suka menangis ini, terpempan dan mengalir air mata berkoyan-koyan sebab lagu-lagu dia. Dia memang jahat giler!!

Kali ini, inilah lagu yang bertanggungjawab, membuatkan saya terasa ingin memberhentikan kereta ditepi hiway sambil menyanyi teresak-esak laksana Ella dalam cerita Bayangan Maut (eh, eh...ada ke part tu?)

This is 'Bait Pertama', taken from their latest album, "Berlayar"

di sini ku menggenggam takdir di tanganku
aku coba menahan tak menangisimu
di bait pertama
di bait pertama

sekuat kaki ini mencoba berlari
tetapi hati ini menuntunnya kembali
ke bait pertama
ke bait pertama

berjalan hidupku tanpamu
hidupku tanpamu di bait pertama

berjalan hidupku tanpamu, hidupku tanpamu
bertahan karna menantimu, untuk menantimu di bait pertama

Simple. Tapi membuat perasaan saya, macam naik kereta laksana Evolusi KL Drift 2 then langgar dinding pada kelajuan Impak Maksima.

Hancur, pedih!




nota kecil: tolong ya, jangan ada lagi yang bertanya, "eh sheilaon7 buat apa eh skrg? dah berkubur eh? tak keluar album baru pun?"Yang sebenarnya korang tu yang tak apdet, dodol.

2 ulasan:

Lissa Ahmad berkata...

wahh tak sabar gilaaa!!

ull berkata...

sama! huhu. mekasih ya cik cantik. *hugs*

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...